Reklamace zboží

Na zboží zakoupené v našem e-shopu máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců.

Jak mohu reklamovat zboží z e-shopu?

Zasláním zboží na adresu skladu:
Asoto / POP Tábor-JC, s.r.o.
Staroklokotská 17
Tábor 39003 / Česká republika

Zboží musí být předáno k reklamačnímu řízení čisté, hygienicky nezávadné, v opačném případě nemusí být námi přijato. Reklamované zboží nemusí být v originálním obalu. K reklamaci přiložte fakturu / doklad o koupi / a vyplněný reklamační list. Nezasílejte zboží k reklamaci na dobírku, nebylo by námi přijato.

Reklamační list

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0
0 ks
Oblíbené
X

Přihlášení

Už máte účet? Přihlaste se níže.


nebo přes e-mail

Registrace

Ještě nemáte účet? Zabere to jen pár vteřin.


nebo přes e-mail

Zapomenuté heslo

Pošleme Vám do e-mailu odkaz na změnu hesla.